Гарантія

 Умови гарантійного обслуговування:

Фірма несе гарантійні зобов’язання та здійснює безкоштовне сервісне обслуговування, тобто цілком безкоштовно усуває недоліки(дефекти) товару, що виникли з вини Виробника, впродовж зазначеного Гарантійного терміну від дня продажу товару, але при дотриманні Умов гарантійного обслуговування.

Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування на придбані у нас товари, крім товарів, що перелічені в п.8, здійснюються у Гарантійному відділі Фірми. Товари, що перелічені в п.8, обслуговуються в УСЦ, адреси та телефони яких зазначено в п. 8.

Гарантійні зобов’язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом з товаром, на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача;
  • на програмні продукти й інформацію, що не поставляються разом із товаром і встановлені, збережені або створені користувачем самостійно;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою товару. Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захисту.

На перелічені нижче витратні матеріали (компоненти, що потребують періодичної заміни при експлуатації товару) і приналежності товару, якщо їхня заміна передбачена конструкцією і не пов’язана з розбиранням товару.

Для всіх видів товару:

  • на пульти дистанційного керування, акумуляторні батареї, елементи живлення(батарейки), зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої, змінні лампи;
  • з’єднувальні кабелі, антени, навушники, мікрофони, гарнітури “вільні руки”, заглушки, елементи фурнітури, носії інформації певних типів(аудіо- та відео-касети, диски та дискети);
  • чохли, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристрої, інструмент, документацію, що додається до товару.

Додатково для:

  • персональних комп’ютерів: вентилятори охолодження, клавіатури та маніпулятори, аксесуари для клавіатур та маніпуляторів;
  • принтерів; картріджі;
  • стільникових телефонів;рідинно-кристалічні індикатори.

Фірма чи УСЦ не несе гарантійних зобов’язань та не проводить безкоштовного сервісного обслуговування товару у таких випадках:

  • якщо товар, який призначений для особистих(побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або для інших потреб, що не відповідають його прямому призначенню;
  • у випадку порушення правил та умов експлуатації, встановлення товару, що описані в інструкціях з монтажу та експлуатації;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект спричинений зміною конструкції, схеми товару або базового програмного забезпечення, що були здійснені не уповноваженими представниками Фірми;
  • якщо серійний або ІМЕІ-номер змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • якщо Покупець не надає гарантійне зобов’язання і розрахунковий документ на товар, повну комплектацію та оригінальне упакування товару (коробка, блістер, пінопласт тощо);
  • якщо недолік(дефект) спричинений дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями користувача або третьої особи;
  • якщо знайдені ушкодження спричинені потраплянням всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідини, комах або дією екстремальних температур;
    якщо потрібне технічне обслуговування, чищення(аудіо-, відео- та лазерних голівок, механічних приводів та ін.);
  • якщо потрібне встановлення чи відновлення програмного забезпечення для поліпшення заявлених під час продажу характеристик.
Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюються на такі недоліки товару:
механічні ушкодження, що виникли після передачі товару Покупцеві;
ушкодження, спричинені недбалим, неакуратним використанням і недотриманням правил догляду за товаром;
природний знос елементів у випадках перевищення зазначеної норми експлуатації, а також корпусних елементів переносних товарів;ушкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене:
-збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
-використанням нестандартних та/або неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів(включаючи, але не обмежуючись, аудіо-, відеокасети, оптичні диски, карти пам’яті), програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані Виробником;
-дією програм-вірусів.
Продавець лише надає необхідну інформацю про споживчі характеристики товару, а всю відповідальність за вибір та відповідність товару своїм вимогам і бажанням несе Покупець.
Фірма залишає за собою право заміни товару з недоліком (істотним недоліком), або його складових, на такий же товар, але належної якості, або на аналогічний, з числа наявних у Фірми чи Продавця. Повернення сплаченої за товар грошової суми проводиться тільки при неможливості усунення недоліків впродовж одного календарного місяця.
Перелік товарів, гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування яких здійснюється в УСЦ, адреси та телефони УСЦ:
товари торгівельної марки “Samsung”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Олени Степанівни, 45, тел.: (032) 294-98-01;
товари торгівельних марок “LG”, “Philips”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Юнаківа, 9, тел.: (032) 233-25-29;
товари торгівельних марок “HP”(оргтехніка) , “Epson” , “APC”, УСЦ за адресою: м. Львів, просп. В. Чорновола, 4, тел.: (032) 240-36-27;
товари торгівельних марок “Panasonic”, “ZyXEL”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Стороженка, 12, тел.: (032) 233-70-63;
товари торгівельних марок “Canon”(крім фото- та відеотехніки), “Acer”(ноутбуки),”Asus”(ноутбуки),НР(ноутбуки),”Dell”(ноутбуки), “Powercom”, “Lexmark”, “Mustek”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Шептицьких, 26, тел.: (032) 298-95-00;
товари торгівельної марки ” iToy “, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Козельницька, 4, тел.: (032) 244-41-48;
товари торгівельної марки “Sven”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 30, тел.: (032) 279-72-23;
товари торгівельної марки “Sony”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Стороженка, 12, тел.: (032) 294-98-05;
товари торгівельної марки “Xerox”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Стороженка, 32, тел.: (032) 239-52-12;
товари торгівельної марки “Nokia”, “SonyEricsson”,”Motorola”, УСЦ за адресою: м. Львів, вул. Кульпарківська, 59, тел.: (032) 297-71-50.
Системні блоки повинні проходити регулярний технічний огляд в сервісному центрі Фірми з періодичністю 6 міс. Технічний огляд включає перевірку
належного функціонування товару та профілактичне очищення від пилових забруднень.