Інформаційне наповнення сайту

Оскільки просування сайтів  це поліпшення становища ресурсу в пошуковій видачі, необхідно розуміти , за рахунок чого це відбувається.

Однак , алгоритм роботи пошукової системи не підлягає розголошенню. В іншому випадку абсолютно будь-який сайт зможе в обхід турботи про своїх відвідувачів , підлаштуватися під критерії ранжирування пошукової видачі. У свою чергу , це призведе до того , що результати пошуку будуть видавати сайти не за рівнем їх користі для людини , а по тому, як це хочуть самі власники сайтів. Тобто , фактично , за кількістю скоєних обманних дій проти пошукової системи .

З іншого боку , кожну пошукову систему розробляли люди. А вони , задаючи програмі критерії відмінності якісних сайтів від неякісних , спиралися аж ніяк не на фізичні закони , а на власне уявлення про інтернет -ресурсах. Відповідно, ми можемо припустити , за якими ознаками людина, прийшовши на якийсь сайт визначить його корисність .

Чому саме статті ?

Абсолютне лідерство серед всіх видів запитів , які робляться в пошукових системах , складають інформаційні . Ми дивимося на сайтах , яка температура на вулиці , останні зведення новин , стежимо за розвитком різних сфер бізнесу та інше. І , при цьому , ми слабо довіряємо сайтам , які не є інформаційні. Ми вважаємо їх не авторитетними . Більше того, такі часто бувають перенасичені рекламою. Але ми довіряємо великим ресурсам , на яких міститься багато докладної інформації.

З усього цього робиться дуже простий висновок : одним із шляхів підвищення сайту в пошуковій видачі є безперервне наповнення ресурсу унікальним ( не дубльованим ) контентом. Ідеальною , звичайно , є ситуація , коли ви –  фахівець в необхідній тематиці. Але , на жаль , в житті таке поєднання зустрічається рідко.

Що робити ?

Альтернативою може послужити варіант , коли фахівець передає свої знання письменнику або копірайтеру . Природно , що після написання статті для сайту , фахівець повинен перевірити , наскільки правильно його інформація доноситься до читачів. Це найбільш поширений випадок для інтернет- ресурсів безпосередніх виробників товарів або послуг.

Але найчастіше зустрічається варіант , коли доступ до фахівця потрібного профілю теж забезпечити дуже складно. Тоді необхідно зрозуміти , що навіть фахівці вчилися на базі  теоретичної інформації. І , не дивлячись на те , що копірайтер може не мати практичного досвіду , він може звернутися до тих же « підручників ». Так , писати в цьому випадку необхідно з особливою обережністю ,  даючи читачам зрозуміти , що послужило джерелом інформації.

У разі , коли і гарного копірайтера у компанії теж немає , краще звернутися до тих , хто спеціалізується на написанні статей під замовлення . Компанії, що надають такі послуги, не просто містять в своєму штаті хороших письменників , але мають досвід в тому , на яку інформацію найкраще спиратися .

Не втратити.

Головна ідея такої роботи – бути корисною. А для цього необхідно виконання всього однієї умови : рівень інформативності статті повинен бути трохи вище рівня знань середньостатистичного користувача ресурсу. При цьому , слід приділяти особливу увагу , щоб сама манера викладу була досить лаконічною : по можливості , містила таблиці та списки – вони спрощують сприйняття .

Робиться це тому , що повторення прописних істин і зайвий акцент на якісних прикметників викликають в людях роздратування: вони прийшли на сайт за роз’ясненням конкретного питання і хочуть отримати відповідь як можна швидше.

Тому інформаційне наповнення  значно впливає на просування сайту.

Рубрика: Новини | Ваш комментарий