Інвентаризація контенту

Інвентаризація являє собою збір статистики по контенту. З позиції контент-стратегії її мета – показати, які рубрики і автори отримали більший відгук у аудиторії. Це допомагає виявити ті потреби ваших клієнтів, які ви ще не встигли охопити.

Для SEO-оптимізації інвентаризація корисна виявленням працюючих і незадіяних пошукових запитів і пошуком можливостей для підвищення позицій за рахунок створення більш релевантного контенту.

Вивантаження даних

Перший етап у проведенні інвентаризації контенту – вивантаження статистики з Google Analytics. Налаштуйте цілі в GA і передайте туди дані по автору публікації через Custom Demension або вручну проставте в підсумковий шаблон авторів публікації. Це потрібно для визначення «ефективності» автора – наскільки його матеріал був цікавий аудиторії.

Аналіз результатів

Після вивантаження даних, стане зрозуміло, який матеріал і якого автора складає поточна аудиторія блогу.

Тепер можна зрозуміти напевно – в який бік рухатися далі. Чи варто підтримувати всі існуючі рубрики або відмовитися від того, що на перший погляд здалося гарною ідей? Або може збільшити потік «виграшних» статей?

Розібравшись з вдалими та  невдалими статтями, можна приступити до конкретних дій:

Якщо автори не працюють – шукайте нових.

Так, знайти нових авторів, які будуть подобається вашій аудиторії вельми непросто, але ефект ви помітите після першої ж публікації. Слабкий контент ніколи не отримає бажаний відгук.

Складіть карту ключових слів

Використовуйте дані Google Analytics для складання карти ключових слів, за якими відбуваються переходи на ваш сайт. Іноді реальність буде значно відрізнятися від очікувань.

Використовуйте репакінг  старих статей

Знайшли цікавий, але трохи застарілий матеріал? Доповніть його свіжими даними і новими думками. Так ви отримаєте статтю на високому рівні при мінімумі витрат. Також ви можете «запакувати» статтю в новий формат, наприклад, у вигляді інфографіки, презентації.

* репакінг – від англ. repack, тобто «Перепакувати», в контент-маркетингу означає подати опублікований раніше матеріал у новому форматі.

Приховайте частину матеріалів

Якщо ваша мета – підвищення експертності, доцільно приховати частину слабких статей. У цьому випадку загальний рівень професіоналізму блогу помітно зросте.

Рубрика: Новини | Ваш комментарий