Кому потрібен сайт

Кому потрібен  сайт?

Кому потрібен Internet сайт? Здається, ніби легко відповісти на це питання. Ще десять років тому всесвітньою мережею користувались лише окремі обранці, програмісти та Web-дизайнери, то сьогодні Internet доступний всім. За прогнозами, вже в недалекому майбутньому Internet- технології визначатимуть всі напрямки ділового життя. Отже, сайт потрібен, щоб бути сучасним. Сайт потрібен, щоб рухатися в стрімкому ритмі інформаційного суспільства… Або трохи попереду?
Кожен з нас, рано чи пізно, запитає себе, а навіщо мені потрібен сайт? Людина, схильна до системного мислення (якщо ви дочитали текст до цього моменту, то це про вас) спробує розібратися у цьому питанні досконально. Адже не буває абстрактних людей і абстрактних ідей.
Відтак, абстрактний сайт нікому не потрібен. Є конкретний сайт, що потрібен конкретній людині, або ж організації. Прочитавши ці нотатки, ви пересвідчитесь, що створення власного сайту здатне відкрити нові горизонти вашої участі у сучасному інформаційному світі.
Сьогодні у нас є безліч можливостей для справжньої праці. Художник, журналіст, письменник, дизайнер, юрист, програміст, музикант, фотограф, архітектор, підприємець може незалежно продавати власні послуги. Для того, щоб працювати, потрібна яскрава і нестандартна рекламна компанія. Очевидно, що найбільш ефективним промоушеном є Internet. Отже, потрібен індивідуальний сайт, або сайт-візитка. Він, як правило, складається з декількох веб-сторінок і містить основну інформацію про вас, ваші послуги. Сайт візитка актуальний і для підприємств. Невеликий обсяг, стислість та організованість інформації, доступність координатів потенційним клієнтам у будь-який час у будь-якому місці стануть перевагами вашого бізнесу.
Цікаво, чим же сайт-вітрина відрізняється від сайту-візитки? Фахівці запевняють, що такий сайт потрібен для розміщення детальнішої інформації про товари або послуги фірми чи окремої особи. Як правило, він містить каталог з цінами, детальні описи, порівняльні характеристики товарів та послуг. Проте торгівельні операції безпосередньо через сайт не здійснюються. Виявляється, що більшість сайтів магазинів побутової техніки, мобільних телефонів та іншої оргтехніки – це сайти-вітрини. Вони дають вичерпну інформацію і працюють 100% ефективно. Адже, клієнт може прийняти рішення про покупку у будь-який час і у будь-якому місці.

Якщо ви займаєтесь бізнесом і продаєте побутову техніку – то вам точно потрібен сайт-вітрина.

Усім сьогодні бракує часу. Ця проблема особливо актуальна у мегаполісах, коли цілий день присвячений роботі. Тому Інтернет- магазини стають дедалі популярнішими. До функцій сайта-вітрини додається можливість здійснювати покупки через Інтернет, з різними типами оплати та доставки товарів.
Маркетологи вважають, що наявність сайту Інтернет-магазину допомагає фірмам у декілька разів підняти обсяги продаж, адже ті клієнти, що відвідують такий сайт віртуально, найчастіше стають його реальними покупцями. Щоб сайт Інтернет-магазин приносив реальний прибуток, необхідно витрачати кошти на pi-ar компанії та рекламу.
А як бути з крупними компаніями! Навіщо їм потрібен сайт? Сайт корпоративного представництва передбачає серйозний багатосторінковий ресурс. Він, як правило, поєднує і візитку, і вітрину, і Інтернет-магазин. Крім того, характеризується додатковими функціями, доступними для співробітників та клієнтів. Наприклад, він може містити бази даних про наявність товару у регіональних підрозділах фірми, корпоративні новини. Такий сайт є потужним робочим інструментом. Він забезпечить клієнтам цілодобовий доступ до інформаційних ресурсів, налагодження нових зв’язків.

Якщо ви генеральний директор корпорації. Отже, корпоративний сайт – ваша турбота № 1.

Інформаційний сайт є одним з найцінніших та найпотужніших джерел реклами. Водночас і одним з найбільш дорогих маркетингових проектів. Якщо сайт належить компанії, то на ньому викладаються аналітичні огляди, статті, новинки у тій сфері, в якій вона працює. Інформація повинна постійно оновлюватись, і не містити прямої реклами. Інформаційний сайт сам по собі може стати комерційним проектом за типом on-line журналу. Якщо вас цікавить певна сфера життя, можна не тільки стати абсолютним фахівцем у своїй галузі, але й заробити гроші. Подібними є й інформаційно-розважальні сайти, які окрім інформації приваблюють відвідувачів всіма можливими способами: іграми, анімацією, файло обмінниками.
Не має значення, хто ви і скільки вам років. Але вам безумовно потрібен сайт! Для персонально представництва в інтернеті, для розвитку вашого бізнесу за межами лише одного міста, для того щоб торгувати не орендуючи приміщень чи наймаючи працівників. Просто для вашого розвитку.