Типові помилки клієнтів

Багато клієнтів замовляючи сайт з різних причин здійснюють ряд помилок , здатних привести до несподіваних результатів. У цій статті ми розповімо вам про ці помилки , а також дамо кілька корисних порад , здатних допомогти вам і вашим підрядникам .

Відсутність розуміння чіткої ідеї

Першою і основною помилкою більшості клієнтів є відсутність чіткого розуміння мети проекту . Багато клієнтів вважають , що сайт -візитка необхідний лише для загального ознайомлення з компанією, образно кажучи , є тією ж візитною карткою , але в електронному вигляді. Насправді сайт є не просто красивою картинкою , розміщеної в інтернеті , а сильним маркетинговим інструментом , здатним залучити широку цільову аудиторію. Саме тому перед початком проекту рекомендується провести маркетинговий аналіз для виявлення цільової аудиторії та розробки стратегії , яка також допоможе виробити бачення проекту на протяг всього його шляху.

Неправильна оцінка бюджету

Нерідкі ситуації , коли клієнт під дією стереотипів не може дати правильну оцінку бюджету проекту і розставляє пріоритети невірно , визначаючи основну частину коштів з бюджету на просування ресурсу , і економить на розробці сайту .

Розподіляти бюджет слід виходячи з основних цілей проекту. Якщо метою сайту є підтримка бренду або певного продукту , то не слід економити на дизайні. У той же час, якщо сайт розробляється без певної мети , формувати великий бюджет не має сенсу. Якщо у вас виникають сумніви щодо правильної оцінки бюджету , зверніться за консультацією до спеціалізованої консалтингову організацію , яка зможе об’єктивно оцінити ситуацію.

Про терміни

Ні для кого не є секретом , що більшість проектів не вкладаються в позначені терміни , і це стосується сайтів усіх рівнів. Основною причиною затримки строків є довгий узгодження результатів процесу . У першу чергу це стосується ухвалення дизайн- концепції проекту . Найчастіше це відбувається тому , що в обговоренні проекту на стороні клієнта бере участь багато людей , які вносять розбіжності в проект. Подібне ставлення неприпустимо.

Рекомендується призначити окремого менеджера , який буде курирувати проект і приймати всі рішення . У той же час на етапі тестування сайту необхідно залучити до цього процесу максимальну кількість людей , щоб виявити всі недоліки , а модель взаємодії з розробником будувати аналогічно рівню менеджменту компанії.

Досить часто клієнтові не подобається запропонований варіант дизайн- концепції і він починає чіплятися до дрібниць . Краще відразу висловити свої зауваження , щоб розробник на початковому етапі міг розробити альтернативний варіант , ніж вносити множинні виправлення на більш пізніх етапах , і які при цьому не доставлять задоволення обом сторонам.

Крім того слід постійно контролювати процес розробки не пускати все на самоплив , оскільки обидві сторони схильні переставати оперативно реагувати на ситуацію , що може повністю зупинити проект , після чого відновити роботу над ним буде непросто.

Підготовка матеріалів до розміщення на сайті

Ще одним важливим аспектом, що впливає на строки , є підготовка матеріалів на сайт . Зазвичай клієнт обіцяє надати матеріали в самі короткі терміни і відкладає цю справу у «довгий ящик» . Як правило , підготовка матеріалів доручається одному зі співробітників компанії . Рекомендуємо встановити співробітнику жорсткі терміни і підготувати матеріали своєчасно , вдавшись при необхідності до допомоги копірайтерів.

Найбільш оптимальна ситуація складається в тому випадку , коли обидві сторони чітко дотримуються термінів і досягають розуміння по всіх пунктах. Тоді процес створення сайту протікає гладко і обидві сторони задоволені результатами співпраці.