Веб-дизайн

Веб-дизайн – це оформлення сайту. Від його оригінальності та привабливості залежить популярність інтернет ресурсу , а відповідно , і успіх просування сайту компанії в інтернеті. Цікавий зовнішній вигляд , зрозуміла навігація та інформаційність – ось головні критерії , які цінують споживачі . Сайт  повинен стати вашим помічником в організації бізнесу , з його допомогою можна спілкуватися з клієнтами , проводити різні акції , опитування та презентації нових товарів . Але найважливішою місією веб-сайту є забезпечення зацікавленої аудиторії необхідною і докладною інформацією. Однак , оформляючи сторіночку , не слід розміщувати занадто довгі тексти . Одноманітне читання може дуже швидко набриднути і споживач просто піде , не довідавшись те, що його цікавило. Займаючись веб-дизайном , необхідно ретельно поставитися до розробки всіх його складових , особливо основних : колірна гама; дозвіл; фон ; графіка

Колірна гамма

Кольорове рішення є одним з головних у веб-дизайні. Необхідно підібрати м’яке , непомітне забарвлення. Яскраві кольори будуть викликати роздратування і відволікати увагу користувача від вивчення інформації, що цікавить . Приємна оку колірна гамма здатна не тільки залучити , але й забезпечити постійне відвідування сайту.

Підтримуваний дозвіл

 Розміри мінімального дозволу – ще одна важлива частина веб- дизайну. Сьогодні багато користувачів мають доступ в інтернет зі своїх телефонів , проте не всі сторінки їм доступні. Через непідтримуваний дозвіл багато потенційних клієнтів просто не можуть відвідати необхідний ресурс . Безліч моделей сучасних телефонів розраховані на підтримку 640 x 480 пікселів. Сайт , що підтримує такий дозвіл отримує можливість придбати додаткову аудиторію .

Фон

 Існує вічна суперечка веб-дизайнерів щодо фону . Деякі , які вважають себе експериментаторами , створюють сторінки на яскравому , наприклад , чорному тлі (приклад – сайт на якому ви перебуваєте). Можуть навіть помістити текст на анімацію . Однак є й інша думка , більш професійна – колір фону повинен бути м’яким , а якщо використовується який-небудь додатковий візерунок , то він не повинен надто відрізнятися від основного кольору.

Графіка

Графічні зображення використовуються для залучення споживачів. З їх допомогою можна спростити навігацію по сайту, наочно продемонструвати продукцію або піднести іншу інформацію. Однак слід пам’ятати , що надмірне вживання подібних об’єктів перевантажує ресурс , через що збільшується час його завантаження.

Поради та рекомендації

Професіонали веб-дизайну вважають , що при оформленні сторінок можна і потрібно експериментувати , проте слід дотримуватися деяких загальних правил :

не потрібно робити сторінку розміром більше 30 КБ;

відмовитися від анімації і великих графічних зображень;

зменшити кількість рекламних банерів ;

не використовувати фон , що викликає роздратування (червоний , яскраво -зелений та інші);

поменше різноманітності в забарвленні шрифтів;

текст повинен бути надрукований  літерами середнього розміру;

по -можливості , відмовитися від музики у форматі midi або хоча б надати можливість користувачеві її відключити;

використовувати мінімальну кількість скриптів ;

особливу увагу приділити перевірці текстів. Граматичні помилки і неправильна пунктуація не допустимі ;

приділити увагу не тільки оформленню , але і змісту.  Якісний веб-дизайн стане хорошим помічником у розвитку будь-якого виду діяльності .