Іноді, зробивши сайт, ви не знаєте, з чого почати просування сайту в Google. Далі йдуть 10 порад, з чого потрібно починати:
1. Почніть не поспішаючи. Якщо це можливо, то починайте з нового сайту, який ніколи ще не реєструвався в пошукових системах і каталогах. Виберіть підходящий домен і почніть з оптимізації головної сторінки.
2. Освойте HTML. Безліч прийомів оптимізації включають редагування HTML коду. Ваші високі позиції можуть залежати від знання, які коди потрібні, а які ні.
3. Грамотно вибирайте ключові слова. Ключові слова, які ідеально підходять для вашого сайту, можуть не збігатися з тим, що дійсно шукають користувачі. Щоб знайти правильні ключові слова необхідно використовувати сервіси типу Google Adwords та Яндекс Директ. Вибірете 2-3 найбільш цільових фраз для кожної сторінки сайту. Намагайтеся не орієнтуватися на загальні запити типу “туризм” або “відпочинок”.
4. Складіть текст з 200-250 слів на основі обраних ключових слів. Це вирішальна складова досягнення високих рейтингів і створення успішного сайту. Пошукові системи вимушені “читати” текст, збагачений ключовими словами, на ваших сторінках, щоб правильно класифікувати ваш сайт. Частіше вживайте ключові фрази в тексті – це допоможе досягти кращих результатів.
5. Робіть карколомні теги TITLE. Ці теги дуже важливі, тому що всі пошукові системи надають їм велике значення. Ви повинні помістити в цей тег свої ключові слова і не перевантажувати його додатковими словами. Не використовуйте тег TITLE для розміщення назви компанії або фраз типу “Головна сторінка”. Додайте назву компанії наприкінці тега, якщо вам необхідно його використовувати.
6. Створюйте змістовні мета теги. Мета теги можуть бути корисні, але вони не чарівники. Створюйте мета тег Description, який містить ваші ключові слова і описує сайт. Текст цього тега часто з’являється в результатах пошуку.
Мета тег Keywords не так важливий як мета тег Description. Всупереч усталеній думці, те, що ви ставите в цей тег, матиме мало спільного з тими словами, за якими приходять на сайт, а Гугл взагалі ніяк не враховує вміст цього тега. Використовуйте цей тег, але не сильно спокушайтеся.
7. Використовуйте додаткові теги для поліпшення позицій. Елементи типу заголовків, параметрів alt тегів img, теги заголовків Н1 … Н2, посилання з інших сторінок, ключові слова в іменах файлів, ключові слова в гіперпосиланнях можуть поліпшити ваші позиції в пошукових системах. Використовуйте будь-який або всі ці елементи там, де вони можуть мати сенс для вашого сайту.
8. Акуратно реєструйтеся в каталогах типу Yahoo і Open Directory Project (DMOZ). Наявність сайту в каталогах є однією з умов успішної індексації в Google. Помилки, допущені при реєстрації в каталогах, можуть в наслідок дорого вам обійтися, бо змінити опис в каталозі дуже складно. Тому, дуже важливо читати інструкції по реєстрації, надаються самими каталогами при реєстрації.
9. Не чекайте швидких результатів. Досягнення високих позицій вимагає часу, і тут нічого не вдієш. Як тільки ваш сайт доданий в пошукову систему чи каталог, його позиції можуть бути низькими і тільки потім він почне повільний рух вгору. Деякі пошукові системи враховують “click-through popularity”, тобто чим більше люди переходять на сайт, тим вище його позиції. Не турбуйтеся і дайте вашому сайту час зміцніти.
10. Не потрібно постійно правити сайт для досягнення кращих результатів. Краще всього не вносити змін на оптимізовані сторінки протягом 3-6 місяців після реєстрації. Часто у пошукових систем йде багато часу на додавання ваших оптимізованих сторінок в свою базу. Зареєструйте сайт і забудьте про нього на деякий час!
Якщо ви дотримаєтесь цих порад і як і раніше не можете знайти свій сайт в пошукових системах, перше, над чим необхідно попрацювати, це тексти сторінок. Можливо, сторінки з менш ніж 250 словами відомого тексту є причиною поганих результатів. Крім того, двічі перевірте щільність ключових слів, і переконайтеся, що кожна сторінка оптимізована під 2-3 фрази. Зрештою, ви побачите плоди своєї праці – ваш сайт потрапить в десятку по багатьом запитам в Гуглі та інших пошукових системах.