Тематика безкоштовного просування блогів стала гіперпопулярною в інтернет -просторі. Наводяться десятки вражаючих способів , які нібито повинні змусити блог приносити гроші і славу його творцеві . Практика показує , що більша частина з них або малоефективна , або дуже повільно працює. Тому ми вирішили зупинитися на 4 перевірених засобах просування блогів .

№ 1 . Купуємо посилання

Придбання посилань можна порівняти не стільки з стежкою до просування , скільки з мощеною дорогою. Варто відзначити , деякі впевнені , що це єдиний метод платної популяризації ресурсу. Головні плюси даного варіанту такі:

сайт підвищує свої позиції в пошукових системах;

придбані посилання приваблюють все більше відвідувачів;

росте тІЦ і PR ;

 Посилальна  маса радує різноманітністю ;

траст (рівень довіри пошукових систем) блогу збільшується.

Стає зрозуміло, чому торгівля посиланнями так актуальна і продовжує процвітати. У даного методу є і парочка мінусів:

високі розцінки на постові і вічні посилання;

складність – доводиться ретельно підбирати сайти і грамотно складати анкор-листи.

До цього додається необхідність у моніторингу блогу.

№ 2 . Збираємо лайки , сердечка і твіти

На другій позиції розмістилася реклама в соцмережах. Це всілякі лайки , твіти та сердечка , а також оплачувані анонси та ретвіти . Власник блогу разом з сердечками отримує:

свіжих читачів ;

покращує поведінкові фактори блогу ;

посилання соцмереж покращують позиції ресурсу в пошукових системах .

 Погодьтеся , це немало. Навіть той фактор , що соцпосилання не індексуються , пошукові системи змушені їх враховувати. Сайт , який обріс посиланнями , як кущ листям , не може бути нецікавим. Мінус методу – потрібно знати міру. Надмірна накрутка показників викличе негативну реакцію пошукових роботів.

№ 3 . Ретельне маскування за допомогою статей

Просування за допомогою статей – « родич » покупки посилань. Тільки в даному випадку ви купуєте весь текст , в якому розміщуються грамотно замасковані посилання . Вигоди такого способу на обличчя :

сайт підвищує свої позиції;

 рівень довіри ( трасту ) також підвищується;

різноманітна посилальна маса .

Більше того , ви отримуєте кілька ефективних посилань в одному тексті . Мінуси ті ж , що і при продажу посилань: витратність і труднощі в підборі майданчиків.

№ 4 .  Збільшуємо відвідуваність сайту  контекстною рекламою

Контекстна реклама – дієвий спосіб не тільки для сайтів , а й для блогів. Факт , що даний спосіб досить дорого коштує , робить його більш затребуваним в середовищі комерційних сайтів . Однак це не зменшує ефективність просування в пошукових систем . Якщо ви будете грамотно поєднувати платні і безкоштовні методи розкрутки блогу , то побачите , як ресурс почне поступово набирати клієнтську базу , ставати більш привабливим для пошукових систем і рекламодавців. Серед безкоштовних способів розкрутки блогу приділіть особливу увагу :

наявності щоденних публікацій ;

Анонсуйте блог через свої сторінки в соцмережах ;

відповідайте на запитання відвідувачів докладно в своїх матеріалах ;

розмістіть опцію підписки на оновлення матеріалів блогу ;

скористайтеся легкою сео- оптимізацією ;

стежте за інтересами своїх користувачів та інше.

Просування сайтів у Львові