Тематика безкоштовного просування блогів стала гіперпопулярною в інтернет -просторі. Наводяться десятки вражаючих способів , які нібито повинні змусити блог приносити гроші і славу його творцеві . Практика показує , що більша частина з них або малоефективна , або дуже повільно працює. Тому ми вирішили зупинитися на 4 перевірених засобах просування блогів .
№ 1 . Купуємо посилання
Придбання посилань можна порівняти не стільки з стежкою до просування , скільки з мощеною дорогою. Варто відзначити , деякі впевнені , що це єдиний метод платної популяризації ресурсу. Головні плюси даного варіанту такі:
сайт підвищує свої позиції в пошукових системах;
придбані посилання приваблюють все більше відвідувачів;
росте тІЦ і PR ;
Посилальна маса радує різноманітністю ;
траст (рівень довіри пошукових систем) блогу збільшується.
Стає зрозуміло, чому торгівля посиланнями так актуальна і продовжує процвітати. У даного методу є і парочка мінусів:
високі розцінки на постові і вічні посилання;
складність – доводиться ретельно підбирати сайти і грамотно складати анкор-листи.
До цього додається необхідність у моніторингу блогу.
№ 2 . Збираємо лайки , сердечка і твіти
На другій позиції розмістилася реклама в соцмережах. Це всілякі лайки , твіти та сердечка , а також оплачувані анонси та ретвіти . Власник блогу разом з сердечками отримує:
свіжих читачів ;
покращує поведінкові фактори блогу ;
посилання соцмереж покращують позиції ресурсу в пошукових системах .
Погодьтеся , це немало. Навіть той фактор , що соцпосилання не індексуються , пошукові системи змушені їх враховувати. Сайт , який обріс посиланнями , як кущ листям , не може бути нецікавим. Мінус методу – потрібно знати міру. Надмірна накрутка показників викличе негативну реакцію пошукових роботів.
№ 3 . Ретельне маскування за допомогою статей
Просування за допомогою статей – « родич » покупки посилань. Тільки в даному випадку ви купуєте весь текст , в якому розміщуються грамотно замасковані посилання . Вигоди такого способу на обличчя :
сайт підвищує свої позиції;
рівень довіри ( трасту ) також підвищується;
різноманітна посилальна маса .
Більше того , ви отримуєте кілька ефективних посилань в одному тексті . Мінуси ті ж , що і при продажу посилань: витратність і труднощі в підборі майданчиків.
№ 4 . Збільшуємо відвідуваність сайту контекстною рекламою
Контекстна реклама – дієвий спосіб не тільки для сайтів , а й для блогів. Факт , що даний спосіб досить дорого коштує , робить його більш затребуваним в середовищі комерційних сайтів . Однак це не зменшує ефективність просування в пошукових систем . Якщо ви будете грамотно поєднувати платні і безкоштовні методи розкрутки блогу , то побачите , як ресурс почне поступово набирати клієнтську базу , ставати більш привабливим для пошукових систем і рекламодавців. Серед безкоштовних способів розкрутки блогу приділіть особливу увагу :
наявності щоденних публікацій ;
Анонсуйте блог через свої сторінки в соцмережах ;
відповідайте на запитання відвідувачів докладно в своїх матеріалах ;
розмістіть опцію підписки на оновлення матеріалів блогу ;
скористайтеся легкою сео- оптимізацією ;
стежте за інтересами своїх користувачів та інше.