Прив’язка сайту до якого-небудь регіону проводиться за допомогою панелі майстра Гугл і Яндекс. Локальне просування сайту має на увазі певний вибір семантичного ядра. Найбільший обсяг трафіку отримують такі сайти, у яких є прив’язка до регіону, в якому існує оптимізований аккаунт в картах. При регіональній розкрутці сайту необхідно обов’язково купувати регіональні посилання. Це такі посилання, які розташовуються на сторінках сайтів, які оптимізовані на такий регіон що і ваш сайт.

На ранжування регіонального пошуку впливає наявність ключових слів в назві фірми. Також повинні бути вписані ключові слова і в URL-сторінок ресурсу. У заголовках сторінок сайту бажано вписувати найменування регіону. За формування однакових Google-місць можуть послідувати негативні відгуки, що абсолютно небажано при просуванні локального ресурсу.

При ранжируванні пошуковими системами в обов’язковому порядку враховується якість та кількість зворотних посилань. Ранжуючи різні сайти по певних запитах, алгоритми пошуковика Google звертають свою увагу тільки на їх IP-адреси, доменні області, а також розміщення офісів компанії, якщо такі будуть написані на картах даної пошукової машини. Тому головним інструментом локального просування в Гугл повинна бути оптимізація ресурсу прямо під певні регіональні запити.

Обираючи сервера для реєстрації свого сайту, потрібно віддати перевагу такому, який буде проводити роботу в регіоні просування інтернет-ресурсу. Такі пошуковики, як Гугл і Яндекс, надають величезного значення географічному розміщенню сайту.