У світі веб-дизайну життя не стоїть на місці. Нові ідеї, техніки, інструменти та підходи з’являються мало не щодня. У веб-дизайні, як, втім, і в будь-якій інший сфері діяльності – тим, хто цікавиться веб дизайном та SEO просуванням і має намір в ньому розбиратися, потрібно тримати руку на пульсі і спостерігати за тим, що відбувається.
Особисто ми вважаємо відстеження трендів веб-дизайну своїм прямим обов’язком. Наше завдання – пропонувати клієнтам не тільки створення якісних сайтів, але й розкрутку сайтів відповідно до нових тенденцій, щоб кожен з вас був задоволений новим та адаптивним сайтом який буде приносити вам прибуток.
2016 плавно добігає кінця, тому давайте поговоримо про те, що буде актуально в самому найближчому майбутньому. Думаєте, рано? Зовсім ні, так що якщо хочете, щоб ваш сайт відповідав модним тенденціям – починайте цікавитися питанням вже зараз.
Ось наші міркування з приводу трендів у веб-дизайні на 2021-2022 роки.

Тренди веб-дизайну на 2021 рік

Гарні новини
Текст + графіка + SEO= Результат. Приготуйтеся до того, що дизайнери почнуть використовувати текст, складений з графічних елементів: зображень, текстур і геометричних форм. Типографіка завжди вважалася важливою частиною веб-дизайну, а із зростанням технічних можливостей її роль буде тільки посилюватися.
Веб-дизайн, орієнтований на клієнта. Щоб зробити хороший сайт, потрібно розуміти, чого хоче аудиторія. Думка не нова, але обговорювати її всерйоз починають тільки зараз. Суть в тому, що дизайнер повинен уявляти, як клієнт користується сайтом, і робити все, щоб йому було максимально зрозуміло і комфортно. Контент і картинки повинні залучати всіх, але в першу чергу – представників конкретної цільової аудиторії.
Вся увага на контент. Хороший спосіб підкреслити важливість повідомлення – помістити його прямо по центру сторінки і додати ефектне зображення або однорідний фон. Цей прийом ідеальний для тих випадків, коли ви хочете зробити акцент на короткому висловлюванні.
Блоки з контентом. Якщо вислів не одне, то є сенс поділити сторінку на кілька великих блоків – це як і раніше актуально. Блоки повинні бути широкими – на весь екран. Хочемо звернути вашу увагу на те, що кожен блок може бути оформлений у своєму стилі. Це дає дизайнерам велику свободу – можна не турбуватися про візуальну ієрархію.
Погані новини
Дуже довгі сайти. Популярність мобільних інтерфейсів і Фейсбуку призвела до того, що всі почали робити сторінки з довгою прокруткою. Ідея сама по собі непогана, особливо якщо знати міру. Зараз ми з жалем відзначаємо, що деякі сайти виходять занадто довгими. До найпоширеніших помилок їхніх творців відноситься нескінченна прокрутка, любов до тяжких анімаційних ефектів і невміння структурувати контент.
Надійно заховане меню. Ви не могли не помітити, що звичне навігаційне меню зменшилося до однієї-єдиної іконки, яка розкривається при кліці. На екранах мобільних пристроїв, де мало місця і важливий кожен піксель, це дійсно зручно, а ось на звичайних комп’ютерах – не завжди. Буває, людина не бачить цю іконку і не розуміє, як їй перейти з одного розділу в інший. Золоте правило дизайну – уникайте непотрібних складнощів. Тобто, не ховайте меню і не змушуйте користувача шукати його.
Занадто багато шарів. Текст поверх картинки, а картинка – поверх неоднорідного фону. Як думаєте, хто-небудь захоче розбиратися в цьому хаосі? Давайте домовимося дотримуватися порядку. Це нескладно, для початку можна позбутися зайвих елементів, розміщених в двох або трьох шарах.
Непотрібний вступ. У сучасних сайтів є серйозний недолік – вони дуже «важкі». Іноді замість того, щоб зменшити кількість контенту і збільшити тим самим швидкість завантаження, їх власники маскують проблему, додаючи вступну сторінку з привітанням. Поки користувач переглядає вступ, сайт-важкоатлет тихенько завантажується. Що в результаті? У підсумку ви не зближаєтеся з відвідувачем, а навпаки – відштовхуєте його, створюючи додаткову перешкоду. Вихід – сміливо прибрати все лишнє.
Трохи жахів
Перебір з додатками. Здорово, що на сайт можна додати будь який сторонній додаток, але всьому є межа. Будь ласка, не захоплюйтеся. Зрозумійте, що над цими додатками працювали різні люди. У кожного з них – свій стиль, який найчастіше не збігається зі стилем вашого сайту. Надмірне захоплення додатками не приведе ні до чого хорошого, чесне слово. Наша порада – вибрати один або два найнеобхідніших, і обмежитися ними.