PageRank – алгоритм розрахунку ” авторитетності ” сторінок , застосовуваний компанією Google , а також сам показник ” авторитетності ” в числовому вираженні. Теорія Google говорить, що якщо сторінка А посилається на сторінку В, то сторінка А вважає , що сторінка В – важлива сторінка . Для розрахунку PageRank враховуються як зовнішні , так і внутрішні посилання . Також PageRank впливає на важливість посилань на сторінку , якщо цей показник вище з сторінки, що посилається , тим важливіше посилання . Показник PageRank має кожна унікальна сторінка , проіндексована Google.

ТІЦ – показник ” авторитетності ” сайту , з урахуванням якісної характеристики і кількості посилань на нього з інших сайтів , розраховується за технологією компанії Яндекс. Впливає на положення сайту в каталозі Яндекса. Обидва показники є відображенням авторитетності сайту по посилальної масі – одному з основних критеріїв ранжирування сайту. Тобто чим вище ці показники , тим вище шанс на високу позицію сайту в результаті пошукової видачі.