Для того щоб залучити велику кількість цільової аудиторії до свого комерційному ресурсу , тим самим придбати постійних клієнтів і збільшити обсяги продажів , існує цілий комплекс заходів під назвою інтернет -маркетинг , розрахований на просування сайтів.

Найбільш ефективні способи залучення клієнтів :
контекстна реклама;
SMM ;
банерна реклама;
тизерна реклама;
SEO ;
YouTube.

Всі ці методи розраховані на донесення рекламної інформації до максимальної кількості користувачів .

Контекстна реклама

Контекстної називається ненав’язлива реклама , яка відображається на сторінках пошукових систем . Її зміст безпосередньо залежить від введеного користувачем запиту. Таким чином , потенційний клієнт може не тільки зацікавитися побаченим пропозицією про необхідний товар , але і відразу потрапити на просувний сайт через пряме посилання .

Оплата за контекстну рекламу проводиться за кількістю користувачів , які скористалися цією послугою .

SMM ( Social Media Marketing )

Просування сайтів за допомогою соціальних медіа ( SMM) – заходи , розраховані на залучення відвідувачів соціальних мереж і блогів. Завдяки індивідуальному підходу і можливості створення бази постійних клієнтів , збільшується релевантний трафік.

Даним методом можна залучити дуже велику кількість цільових відвідувачів без значних економічних витрат.

Банерна реклама

Незважаючи на простоту методу , банерна ( медійна ) реклама дуже ефективна . Розміщуючи рекламні банери на інтернет -ресурсах , що користуються популярністю , ви привертаєте увагу величезної кількості  відвідувачів. Вдале розміщення графічних банерів зробить вашу продукцію  популярною , а відповідно , і приверне безліч клієнтів .

Інтерактивні та відеобанери можуть розміщуватися протягом тривалого часу , привертаючи до себе користувачів динамікою і яскравими фарбами.

Тизерна реклама

В основі тизерної реклами лежить застосування інтригуючого зображення або фрази , здатної зацікавити якомога більше користувачів . Суть товару, що просувається з’ясовується лише при переході за посиланням .

Тизерная реклама стала дуже популярною завдяки цікавості великої кількості людей. Успіх такої компанії залежить від креативного підходу та вміння зацікавити публіку чимось новим і незвичайним.

Подібний метод просування слід довіряти лише професіоналам, що мають досить великий досвід у подібних роботах .

SEO ( search engine optimization )

SEO – це комплекс дій , розрахований на підвищення рейтингу сайту, що просувається серед пошукових систем . Такий спосіб передбачений на пряме залучення нових клієнтів без будь-яких обманних методів . Оптимізація ресурсів відбувається завдяки вдалому застосуванню ключових слів або фраз , які найімовірніше будуть популярні при запиті.

YouTube

YouTube є найбільш популярним сервісом , куди абсолютно кожен користувач може безкоштовно викласти власне відео . Саме тому багато рекламодавців , які просувають  свій товар , роблять цікаві рекламні ролики , призначені для залучення аудиторії.

Одночасне використання декількох методів інтернет -маркетингу сприяє підвищенню ефективності при просуванні сайту .