Для того щоб залучити велику кількість цільової аудиторії до свого комерційному ресурсу , тим самим придбати постійних клієнтів і збільшити обсяги продажів , існує цілий комплекс заходів під назвою інтернет -маркетинг , розрахований на просування сайтів.
Найбільш ефективні способи залучення клієнтів :
контекстна реклама;
SMM ;
банерна реклама;
тизерна реклама;
SEO ;
YouTube.
Всі ці методи розраховані на донесення рекламної інформації до максимальної кількості користувачів .
Контекстна реклама
Контекстної називається ненав’язлива реклама , яка відображається на сторінках пошукових систем . Її зміст безпосередньо залежить від введеного користувачем запиту. Таким чином , потенційний клієнт може не тільки зацікавитися побаченим пропозицією про необхідний товар , але і відразу потрапити на просувний сайт через пряме посилання .
Оплата за контекстну рекламу проводиться за кількістю користувачів , які скористалися цією послугою .
SMM ( Social Media Marketing )
Просування сайтів за допомогою соціальних медіа ( SMM) – заходи , розраховані на залучення відвідувачів соціальних мереж і блогів. Завдяки індивідуальному підходу і можливості створення бази постійних клієнтів , збільшується релевантний трафік.
Даним методом можна залучити дуже велику кількість цільових відвідувачів без значних економічних витрат.
Банерна реклама
Незважаючи на простоту методу , банерна ( медійна ) реклама дуже ефективна . Розміщуючи рекламні банери на інтернет -ресурсах , що користуються популярністю , ви привертаєте увагу величезної кількості відвідувачів. Вдале розміщення графічних банерів зробить вашу продукцію популярною , а відповідно , і приверне безліч клієнтів .
Інтерактивні та відеобанери можуть розміщуватися протягом тривалого часу , привертаючи до себе користувачів динамікою і яскравими фарбами.
Тизерна реклама
В основі тизерної реклами лежить застосування інтригуючого зображення або фрази , здатної зацікавити якомога більше користувачів . Суть товару, що просувається з’ясовується лише при переході за посиланням .
Тизерная реклама стала дуже популярною завдяки цікавості великої кількості людей. Успіх такої компанії залежить від креативного підходу та вміння зацікавити публіку чимось новим і незвичайним.
Подібний метод просування слід довіряти лише професіоналам, що мають досить великий досвід у подібних роботах .
SEO ( search engine optimization )
SEO – це комплекс дій , розрахований на підвищення рейтингу сайту, що просувається серед пошукових систем . Такий спосіб передбачений на пряме залучення нових клієнтів без будь-яких обманних методів . Оптимізація ресурсів відбувається завдяки вдалому застосуванню ключових слів або фраз , які найімовірніше будуть популярні при запиті.
YouTube
YouTube є найбільш популярним сервісом , куди абсолютно кожен користувач може безкоштовно викласти власне відео . Саме тому багато рекламодавців , які просувають свій товар , роблять цікаві рекламні ролики , призначені для залучення аудиторії.
Одночасне використання декількох методів інтернет -маркетингу сприяє підвищенню ефективності при просуванні сайту .