Статистика релевантного трафіку – один з найбільш значущих показників роботи комерційного сайту . Трафік – це  кількість людей, що відвідали сайт за певний час , за добу, наприклад . А релевантність – це відповідність найбільш популярним пошуковим запитам.

Підшукуючи необхідну інформацію , користувачі, як правило , переглядають декілька перших сторінок , виданих пошукачами . Потім або знаходять необхідне , або намагаються змінити запит. Виходить , що чим більше оптимізованим буде сайт для пошукових систем , тим вигідніше стане його положення в виданих результатах , а відповідно і більшу кількість людей відвідають саме вашу сторінку.

Відвідуваність ресурсу

Відвідуваність ресурсу – один з показників релевантності вашого сайту. Він залежить від того , скільки осіб зайшли на сторінку . Високий трафік відвідуваності дає нові можливості та різноманітні переваги для ведення бізнесу.
Будь-який користувач сайту , що залишився задоволеним послугами чи товарами , готовий поділитися позитивними враженнями з іншими , розміщуючи посилання на різних ресурсах – форумах , блогах , соціальних мережах. Така реклама досить вигідна , вона зробить майданчик для бізнесу більш популярним  і приверне нових клієнтів.

Зовнішні посилання приносять подвійну користь :

Завдяки зовнішнім посиланням користувачі різних ресурсів можуть без використання пошукових систем потрапити на сайт .
Велика кількість посилальної маси допомагає підвищити авторитетність сайту , а відповідно , підвищити його ранг для пошукових систем .

Які користувачі необхідні комерційному сайту

Однак слід пам’ятати , що просуваючи комерційний сайт , наприклад інтернет -магазин , важлива лише цільова аудиторія . Адже популярність і висока відвідуваність без зацікавлених покупців не здатна принести необхідного  прибутку.
Підвищення релевантного трафіку – дуже складне завдання , розраховане на залучення цільових користувачів . Для цього необхідно не тільки зацікавити потенційних відвідувачів , але і привести їх на сайт . Зробивши це , залишається лише переконати зацікавленого клієнта в перевазі співробітництва і вигоді придбання.

Методи збільшення релевантного трафіку

Ефективних способів по залученню цільових користувачів не так вже й багато. Та й існуючими правильно скористатися зможуть лише професіонали.
Пошукове просування є одним з найпоширеніших методів , здатних зацікавити клієнтів. Розкручений сайт , що має вигідне місце  в  результатах пошуку , дуже швидко залучить людину, що бажає придбати необхідний товар . Людина , самостійно зайшовши на сайт  вже заздалегідь зацікавлена в покупці. Далі слід лише переконати покупця , що його пошуки закінчені , він знайшов те , що потрібно.

Контекстна реклама також досить ефективна в залученні клієнтів . Завдяки розміщенню на тематичних ресурсах , кожен користувач може швидко потрапити на просувний комерційний сайт . При такому методі розкрутки необхідно точно зрозуміти : що саме може зацікавити споживача і де слід помістити рекламу.
Високий рівень релевантного трафіку – запорука успішних продажів. Залишається лише забезпечити широкий асортимент , гідну якість товару і зручність користування сайтом.