Чим відрізняється якісний сайт від дешевого (неякісного) ?
Сайт, в якому кожен, навіть найдрібніший елемент (від логотипу і колірної гами, до кількості ком) працює на конкретну задачу: продавати конкретні речі конкретним людям, за конкретних умов, працюватиме у десятки разів ефективніше, ніж «дешевий аналог».
-Подобається не директору, а конкретній цільовій аудиторії, тобто покупцям, партнерам – тим, заради кого він робився.
-Сайт створює у цільової аудиторії саме ті враження, які він повинен створювати. Транслює той образ, який потрібно передавати: надійного партнера, зручного постачальника, низьких цін, високої якості і т д.
–Якісний сайт усім своїм вмістом (графікою, текстами, як змістом, так і оформленням підштовхує користувача вчинити певну дію (купівлю, дзвінок, реєстрацію). Причому ці дії продумані для будь-якої сторінки і будь-якого шляху по сайту.
-Користувач з будь-якої точки сайту миттєво, на пізнавальному рівні розуміє, де він знаходиться і що він може зробити, і що при цьому отримати.
–Сайт запам’ятовується (не обов’язково дизайном, не обов’язково текстами, а своєю унікальністю).
–Якісний сайт виконаний з урахуванням усіх існуючих стандартів, тобто кольори поєднуються, шрифти гармоніюють, відступи витримані, навігація зрозуміла і зручна. Потрібну інформацію видно відразу, другорядну потім, акценти в текстах підтверджені графікою, шляхи користувачів вивчені.
-Також якісний сайт добре індексується пошуковими системами, швидко завантажується і просто може приносити своєму власнику – прибуток!
Головне: вартість сайту повинна окуплятися зрозумілим чином, тобто ціна сайту повинна відповідати ціні вирішення бізнес-завдання.
Читайте також: