Велика частина відвідувачів , які потраплятимуть на ваш ресурс , це випадкові « перехожі ». Вони не запам’ятовують назви сайтів, і не зберігають їх адреси та швидко переглядають зміст .
Цікаво ! Більшість навіть не звертає уваги на назву тих ресурсів , на яких купляють товари .
Утримати відвідувача і запам’ятатися йому – найскладніше завдання , яке виникає перед інтернет- маркетологами. Статистика показала , що успіхом користуються ті ресурси , які рівною мірою поєднують :
оригінальний і яскравий дизайн;
унікальний контент (корисний і цікавий користувачеві) ;
правильне розташування коду і бездоганна верстка ресурсу ;
зрозумілий і комфортний інтерфейс;
великий функціонал ;
лаконічний домен , який легко запам’ятовується.
З першого погляду може здатися , що створити подібний сайт легко і швидко. Однак це вимагає досить великих зусиль.
Унікальний контент: 50 % користі + 50 % « цікава інформація »
Якісний контент – це унікальні і читабельні матеріали , які відповідають на всі запитання користувачів ресурсу. Подібні статті стимулюють клієнта прийти на ваш сайт ще не один раз.
Читабельність матеріалів вимірюється легкістю і правильністю викладу матеріалу. Для цього автор повинен добре розбиратися в темі , на яку пише текст. Якщо ви не можете самостійно заповнити сайт якісними матеріалами , варто вдатися до послуг досвідчених копірайтерів.
Чого категорично не можна робити , так це копіювати статті з інших сайтів (порушувати авторські права) і розміщувати на своєму ресурсі копіпаст .
Важливо ! Необхідно враховувати семантичне ядро ресурсу і правильно розставляти посилання на інші матеріали і розділи сайту. Це допоможе відвідувачам зручно орієнтуватися на просторах вашого порталу .
Відповіді на запитання користувачів
Ваші клієнти можуть задавати свої запитання, які в жодному разі не можна ігнорувати. Ви можете відповідати на них в короткій ( відповідь на коментар ) або розгорнутій формі ( повноцінний матеріал на дану тему).
Рекомендується оснащувати сайти такими « бонусами » , як форуми , міні- блоги , в яких відвідувачі змогли б обговорити що їх цікавить.
Взаємодія з соцмережами і E -mail розсилка
У Twitter , Facebook , ВКонтакте знаходиться велика частина вашої потенційної аудиторії. Якщо ви надасьте їй можливість оперативно отримувати інформацію про новини чи подію через соцмережу , вона значно розшириться.
Ще один спосіб підвищити корисність сайту – це організувати електронну розсилку . Ви зможете заздалегідь повідомити своїм користувачам про прийдешні акції , конкурси і сюрпризи або проанонсувати нові матеріали.
Щоденне оновлення контенту
Питання оновлення контенту виключно важливе. По-перше , тому що користувачам , які зацікавилися ресурсом , будуть заходити на нього частіше. Якщо матеріали не будуть оновлюватися , ви просто втратите частину аудиторії.
По-друге , з часом матеріал втрачає свою актуальність , так як розкрадається по частинах. Рекомендується час від часу перевіряти унікальність текстів на сайті.
Якщо вона значно знизилася , краще прибрати матеріал. Якщо ви будете оновлювати свій ресурс кожен день , повірте , корисність в очах аудиторії виросте в рази.
Хочете створити цікавий і корисний сайт ? Доведеться попрацювати !