Сайт – рекламний майданчик в інтернеті , здатний принести компанії велику користь. Але тільки , якщо його
створення і просування було проведено з урахуванням необхідності збільшення продажів.
Сьогодні більшість з нас розуміє , що світова мережа – величезна аудиторія , до якої просто необхідно знайти підхід . Вона повинна не тільки легко знаходити ваш сайт серед конкуруючих проектів , але і залишатися на ньому як можна довше. Саме тому ми завжди думаємо про те , як зробити веб сайт компанії видатним. І при цьому дотримати всі необхідні умови , для того щоб він почав продавати якомога швидше і якомога більше. Про це і піде мова в цій статті .
У будь-якого сайту в Інтернет є такі складові як :
Дизайн – ідея , оформлення і розташування елементів на сторінці
Структура – меню , розбиття на розділи , будь-яка навігація сайту
Інформація – текстове і графічне наповнення сайту (контент)
Основний і додатковий функціонал – різні програмні модулі такі як: питання і відповіді , форум , опитування і т.п.
Система управління сайтом – адміністративна частина , яка дозволяє змінювати інформацію на сайті
Хочете досягти ідеалу ? Дизайн повинен бути видатним і якісним , структура – зручною та зрозумілою , інформація – унікальною і корисною. Це і є ті самі умови, про які ми говоримо.
Дизайн сайту і збільшення продажів
Основне завдання дизайну сайту – зробити відмінне враження на відвідувачів. Воно повинно бути позитивним і відображати високий рівень запропонованих товарів або послуг. Звідси висновок – дуже важливо щоб створенням дизайну займалися професіонали. При цьому рекомендується нешаблонний підхід , коли дизайн сайту містить у собі оригінальну ідею і створюється «під вас ». Це виділить компанію серед ресурсів подібної тематики , а значить , збільшить шанс , що покупка буде проведена саме у вас .
Друге , чому необхідно приділити увагу – відповідність зовнішнього вигляду сайту перевагам цільової аудиторії. Від цього залежить вибір колірної гами і графічних елементів , що визначають загальний стиль , наявність або відсутність анімації та багато іншого.
Структура сайту та інформація
Інформація – основна мета будь-якого користувача сайту. Правильне її підношення сприяє збільшенню продажів. При цьому основна умова – оригінальність , яку цінують пошуковики. Але , женучись за позиціями в результатах пошуку , не забуваєте про головне – будь-який текст , розташований на сайті повинен бути цікавий цільової аудиторії. Іншими словами , він повинен продавати.
Структура сайту – механізм , за допомогою якого відвідувачі знаходять інформацію на сайті. Тому меню повинне бути простим і зручним. Якщо пунктів багато їх рекомендується розділити на дві секції – горизонтальне ( не більше 7 пунктів) і вертикальне , яке може включати в себе велику кількість розділів і підрозділів , особливо якщо воно побудовано за принципом меню, що випадає .
За тим же принципом можна організувати і горизонтальне меню. Це забезпечує швидкий доступ до будь-якого розділу сайту з будь-якої його сторінки.
У вертикальному меню часто розміщують каталог товарів або список послуг компанії. Присутність цього списку на кожній сторінці сайту сприятливо позначиться на його просуванні по основних пошукових запитах . Крім того , ця важлива частина вашого сайту завжди буде під рукою у зацікавленого покупця .
Не міняйте без особливої потреби розташування меню від сторінки до сторінки. Цим ви зіб’єте з пантелику відвідувачів , і можете втратити тих з них , кому це здасться занадто складним або незручним.
У каталозі на сторінці кожного окремого товару можна розташувати супутні товари , які з високою ймовірністю можуть зацікавити покупця . Так для надувних човнів це можуть бути рятувальні жилети , а для дитячого одягу – взуття та іграшки.
Для того щоб організувати повноцінну систему продажу рекомендується підключення до сайту інтернет магазину. Тоді відвідувачі зможуть не тільки замовити окремий товар , а й зібрати кілька товарів у кошик та оформити єдиним замовленням .
Додаткові програмні модулі – функціонал сайту
Для більш успішного розвитку сайту і збільшення прибутку , ми рекомендуємо підключення таких додаткових модулів як :
Питання та відповіді. Дайте можливість будь-якому відвідувачу поставити запитання і оперативно відповідайте на поставлені запитання . Ця допоможе краще зрозуміти потреби потенційних клієнтів.
Опитування . Хочете знати думку відвідувачів з цікавих питань ? Цей модуль призначений саме для цих цілей. Ви зможете задати питання і запропонувати варіанти відповіді на нього. Голосування користувачів надасть всю необхідну інформацію.
Форум . Створення співтовариства сприяє збільшенню продажів. Спілкуючись між собою , відвідувачі сайту не тільки стають постійними покупцями , але й залучають інших користувачів мережі за рахунок збільшення загального числа корисної інформації на сайті.
Реєстрація та особистий кабінет . Зареєстровані користувачі можуть отримувати доступ до закритої інформації на сайті. Ви ж , як адміністратор знайдете можливість зворотного зв’язку з тими з них , хто при реєстрації погодиться на отримання розсилки.
Інтернет магазин . Великий програмний модуль , який дозволяє організувати продаж товарів через Інтернет.
Система управління сайтом ( CMS)
Будь-яка інформація може вимагати зміни . А збільшення її обсягу є одним з позитивних факторів з точки зору пошукових систем . Тут на допомогу приходить CMS – система управління сайтом. Дуже важливо щоб її функціонал дозволяв здійснювати всі необхідні дії з ведення та просування сайту :
Додавання сторінок і розділів
Гнучке форматування сторінок
Можливість зміни seo -тегів
Від того наскільки зручною і простою вона буде, залежить економія вашого часу. Тому до її вибору треба підійти дуже уважно.
Ми віддаємо собі звіт , що в одній статті важко висвітлити всі питання , пов’язані із збільшенням продажів за допомогою сайту. Тому постаралися торкнутися лише тих , які є найбільш важливими.
Якщо ви шукаєте відповіді , які не змогли знайти тоді телефонуйте будемо раді:
0975615158
0936848653
Або пишіть
Service.vipcom@gmail.com